luni, 31 martie 2014

Primvara

In sufletul meu ai intrat,
Si primavara acolo ai lasat.
Te-ai tot ascuns tu prin livezi..
Dar sufletul te tot face sa stralucesti .
Si-n timp ce compuneai poeme,
Si tot scriai despre probleme,
Amicul din copilarie..
A rasarit ca-n poezie.
Si-am auzit atunci, multimi de randunele,
Ce se grabeau sa se intreaca intre ele.
Dar tu erai atent la poezie,
Si n-ai observat a mea grabire.
Si mii de fluturi s-au oprit din zbor,
Si randunici din cantul lor.
Cand tu ai inceput a recita..
Frumosa poezie "primavara".
Si am vazut atunci in zbor,
Frumosul dans al lor..
Multimi de randunici te-nconjurau..
Si imi parea ca atente te priveau.
Dar eu zorita cum eram,
Ma tot gandeam ca intarziam..
Si nici atenta nu eram.
Iar tu poet cu suflet bland.
Ai oprit al tau cuvant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu