luni, 31 martie 2014

Al 19-lea cuvant

Din dorinta de a scrie ,dar in ciuda lipsei mele de ideei ,am ales al 19-lea cuvant din ultima postare si incep sa scriu.
"Numesc" ..la prima vedere acesr cuvanr nu-mi exprima nimic,meditand totusi..
Numesc iubire toate acele emotii ce imi invelesc sufletul in frumos ,ce imi fac obrajii sa prinda culoare,ce imi aduc acele gropite in obrajori.Toate acele privirii ce transmit mai mult decat 1000 de cuvinte ,toate acele zambete ce le transmit oamenii simpli de pe strada prin zambete.
Numesc "prietenie" toate acele sentimente ce reusesc sa iti de-a asigurarea ca esti important ,toate acele emotii din spatele unui "imi lipsesti" , "esti nebuna,de aia suntem prietene".
Toate acele strangeri de mana ce exprima importanta faptului ca te afli acolo.
Si continui sa numesc "prietenie" si "iubire" toate acele priviri ce transmit "fara tine nu ar mai fi nimic lafel".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu