luni, 31 martie 2014

Cap 3. Partea 2

M-am uitat la el banuitor si am continuat:
-  Ce vrei sa spui?
- Spun ca ma asteptsm la asta.
Credeam ca visez ,am facut ochii marii si nu puteam sa cred ce aud.
- E un baiat bun.
- Stiu,am zis cu vocea stinsa.
Tata s-a apropiat si m-a sarutat pe frunte spunandu-mi :
-Mama va fi foarte fericita.
Apoi mi-a dat o carte in care imi lasase ca de obicei bani.
-Tata..
- Da ,Lisa..spune el privindu-ma atent.
-Multumesc .
Mi-a facut cu ochiul si a plecat;m-am dus spre oglinda ,eram rumena-n obraji si ochii imi straluceau teribil.
"Era evident deci" ,mi-am zis amuzata.
M-am asezat dinou in pat si am observat cele 2 apeluri pierdute ,apoi mesajul ,care m-a surprins:
- Pentru tine mai rasare soarele inca odata.
Am inceput sa zambesc ,totusi nu intelesesem pe deplin ceea ce vroia sa spuna. Deci i-am raspuns:
- De ce?
Dupa cateva minute am primit raspunsul care m-a mirat si m-ai mult.
- Pentru ca ai realizat dragostea absoluta.
- Tom exagerezi!
-Vrei sa iti dovedesc?
- Cum?i-am zis nesigurara pe ceea ce urma.
Au urmat cateva minute de tacere,dupa care telefonul a sunat dinou a mesaj.
- Du-te  la fereastra,i-a binoclul ,uita-te la copacul cel inalt din curtea vecinilor de vis-a-vis.
M-am dus la geam cu binoclul in mana si am fixat ca tinta: copacul; m-am uitat atenta , nu mi se parea nimic ciudat,apoi printre frunzele de pe ultima creanga a copacului un biletel micut pe care era scris frumos "te iubesc".
Aveam impresia ca traiesc intr-un basm;am inceput sa ma pregatesc pentru scoala,  avand putin timp la dispozitie.
M-am imbracat destul de repede,nesvand timp sa mananc.Am coborat lafel de repede incat mi-am uitat telefonul in pat.
Am urcat in autobuz si am plecat, in 20 de minute urma sa ajung.In fata mea cativa baietii se luau de o fata destul de frumusica insa evident timida.
Nu eram o fire indrazneata dar pur si simplu imi displaceau teribil aceste lucruri..astfel ca am luat atitudine.
Intr-o prima faza am incercat sa le spun destul de frumos zic, dar in zadar.
Insa ce a urmat ,m-a surprins de-a dreptul,unul dintre ei ,m-a impins,de altfel autobuzul fiind in miscare m-am izbit cu putere de un scaun ,coltul acestuia fiind destul de ascutit intrandu-mi in obraz.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu