luni, 31 martie 2014

Capitolul 2.Nu pleca ,mai stai. Partea 1.

-Dar noi? intreaba ea schitand un mic zambet in coltul gurii.
- Noi?
- Da..noi,ne vom pierde oare printre stele?spune cazand pe ganduri.
Am luat-o pe sus ,ca pe un trofeu,si ea a inceput sa riposteze,striga,radea..
Mi se parea un vis : luna si noi doi;cat despre ea a inceput sa-mi povesteasca despre stele ,cum s-au format ,denumirile unora. O priveam fascinat,avea un zambet de-a dreptul fermecator ,apoi s-a oprit .
M-a privit cu ochii mari si a inceput sa zambeasca ,luna se  ascundea timid dupa un nor ,si am simtit cum pulsul a inceput sa creasca.
Ea ma privea cu ochii mari,timid si rumena-n obrajii ,vantul ii flutura cateva bucle si asteptam parca sa mi se opreasca inima din secunda in secunda.
Au trecut cateva saptamanii ,inevitabilul s-a produs si m-am indragostit de ea.
Treceau zilele si incepea sa mi lipseasca din ce in ce mai mult;zambetul si tristetea ascunsa in ochii ei .
Cuvintele ei imi rasunau inca in minte. :" si noi ,ne vom pierde printre stele?"
Eram clasa a 9 la liceul "Carol Davila" ,asteptam cu nerabdare venirea Lisei care era mai mica cu un an.
[…………]

A venit vara,intalnirile noastre erau fin ce in ce mai dese,mult mai profunde.

Plutea in aer fericirea si ochii ei sclipeau;m-am apropiat incet ,pulsul a inceput sa creasca ,ea ma privea si zambea;s-a apropiat si m-a imbratisat.
Un sentiment ce nu-l cunoasteam a inceput sa se nasca in mine si continuam sa ma intreb daca inima mea bate atat de tare sau a ei.
Intr-un final ,a rupt tacerea :
- Peste cateva zile incepe liceul ,era incantata
- ne vom vedea zilnic ,continua  ea , timp in care ochii ii straluceau din ce in ce mai intens.
Nu puteam sa mai spun nimic..am imbratisat-o si am sarutat-o pe frunte ;ea nu avea stare ,mereu era plina de viatav..s-a smuls din bratele mele si a inceput sa ma  gadile.
Ne-am adapostit la.umbra unui copac pret  de cateva minute ;taceam amandoi..vantul a inceput sa bata puternic si au inceput sa cada stropi marunti de ploaie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu