duminică, 30 martie 2014

Pentru Larisa

Aceasta postare este pentru tine Lari ! Pentru ca ai stiut sa-mi fi alaturi cand am avut nevoie .
Pentru ca esti atat de departe de aproape ,si as vrea sa fi aproape.Sunt constienta ca prietenia noastra nu este una intamplatoare ,caci ai intrat in viata mea atunci cand restul prietenelor mele ma parasisera.Sunt fericita pentru ca am ajuns prietene atat de bune, pentru ca am descoperit si pe zi ce trece descopar in tine un om frumos cu un caracter deosebit.Sunt nerabdatoare sa ne intalnim,si convinsa ca vara aceasta va fi intradevar frumoasa .Astept cu nerabdare ! Sunt fericita sa am o astfel de prietena ,pentru ca sunt constienta ca prietenii adevarati ii gasesti atat de rar..si de obicei inainte sa apara ,trec altii prin viata ta si nestiind sa priveasca dincolo de tot ceea ce esti si fara a fi in stare sa-ti aprecieze sufletul..te ranesc .Ei bine,din acest punct de vedere pot spune,ca sunt intradevar norocoasa."Nu am 1000 de prietene,dar am o prietena cat 1000" .In ceea ce ma priveste consider prietenia un lucru atat de valoros si de scump incat nu toti si-l pot permite, este un lucru cu adevarat mare sa ai prietenii si sa stii sa fii prieten cu o persoana,acest lucru referitor la acea prietenie de durata,in care din ambele parti vine sinceritate si iubirea .Oricine poate avea prietenii ,mai greu este sa ii si pastrezi.

Tqm Larissa !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu