sâmbătă, 29 martie 2014

D'ale mele

Si viata? De multe ori prea dura.
Nu..nu..noi prea cruzi ,indiferenti si reci.
Ma simt ca un copil , care invata sa se bucure de tot ceea ce il inconjoara.
Vreau sa scriu,insa imediat ce incep sa tastez toata ideeile dispar si ajung la aceeasi intrebare:" si eu?"
Imi doresc o viata noua,sa o pot lua de la capat,sa invat sa iubesc..dar nu pe oricine..sa invat sa ma iubesc pe mine;vreau ca toate ranile sufletului meu sa se inchida si vreau sa invat sa ma vindec singura.
Vreau sa numai cred in oameni,dar sunt sigura ca acest lucru va fi imposibil;vreau sa traiesc frumos,sa ma bucur de "frumosul "ce ma inconjoara..
As vrea sa ploua,sa ploua tare peste mine ,sa mi zdrobeasca toata nesiguranta din inima si gand, sa imi stearga tot dispretul din suflet..sa ramana doar sentimentele ce ma fac sa ma inalt.. sa ajung cu gandul deasupra norilor..si sa visez doar "frumos" ..
As vrea sa pot spune ceea ce simt, si mai presus de toate sa aflu cine sunt,sa incetez sa ma comport ca un copil dar sa continui sa simt ca unul.
As dori ca unele lucruri sa le port mereu in suflet ,sa fiu intotdeauna ceea ce am fost ,sa fiu eu..sa nu imi fie frica de mine...si sa am mereu in suflet primavara.
As vrea sa ajung poet insa visul meu se transforma si zboara incet spre cer ,si realizez ca acest lucru va fi imposibil.
Adesea ma gandesc la copilarie,ma gandesc ca nu am avut parte de ea ,si ca nu am stiut sa ma bucur.Acum insa vreau sa fac acest lucru ..sa ma bucur ca un copil,sa iubesc ca un copil,sa simt ca un copil;lucru pe care il fac..pe care l-am facut dintotdeauna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu