vineri, 28 martie 2014

Nothin'

De multe ori ma gandesc la mine,la ceea ce sunt ,la ceea ce eram.
Intotdeauna am crezut ca sunt un copil innocent , inca cred acest lucru de altfel..dar stiu sigur : ceva s-a schimbat.
Nu stiu insa ce,de multe ori cred ca a fost doar un lucru firesc..sa cresc..sa ma maturizez si anumite lucruri sa le las in urma.
Oricum ar fi ..dupa mult timp de tacere si lupta interioara crunta am realizat ca sufletul mi-a ramas acelasi.
Am realizat ca inca iubesc "frumosul" ,acesta insemnand o floare..o frunza..cateva versuri.
Inca am multe vise,majoritatea imposibile ..insa ele exista..si cu siguranta nu voi renunta la ele,nu de data asta!
Imi este dor de copilarie,totul parea atat de usor..imi lipseste zambetul cald al mamei..si zilele in care razele soarelui ajungeau in suflet.
Zile in care ma bucuram pentru "cele mai nesemnificative gesturi/lucruri" ..defapt nu ,acele gesturi nu au fost si nu sunt nesemnificative.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu