luni, 31 martie 2014

Dincolo de mine

Dincolo de ceea ce vezi,
Dincolo de ceea ce simti
Si dincolo de ceea ce iubesti,
Sunt eu.
Adesea prea mult ,
Sau prea putin.
Sunt dincolo de cuvinte,
Si dincolo de amintiri.
Fata in fata cu gandurile,
Si aproape de soapte.
Sunt langa curaj,
Si langa emotii.
Langa tine.

2.Dincolo de ceea ce vezi ,
Dincolo de ceea ce atingi .
Ceea ce speri ,
Si ceea ce iubesti.
Dincolo de vis,
Dincolo de mister ,
Acolo unde visele se intalnesc cu realitatea,
Acolo unde curajul lipseste cu desavarsire ,
Sunt eu.

3.Dincolo de ceea ce gandesti,
Si dincolo de emotii,
Pe o frunza de copac,
Ce se lasa purtata de vant..
Sunt eu.
Acolo unde fabulosul se impleteste cu lipsa de imaginatie,
Acolo sunt eu.

4.Dincolo de cuvinte ,
Dincolo de priviri,
Si dincolo de versurile nerostite..
Sunt eu.
Incercand sa las deoparte gandul necuprinsului;
Incercand sa prind in mana fabulosul.

5.Dincolo de urmele pasilor ,
Ce si-au lasat amprenta pe nisipul cald,
Dincolo de tot ceea ce speri tu poate ca e basm..
Acolo sunt eu.
Aducand irealul de-o parte
Si poezia de alta.
Sperand ca e ultima seara in care scriu la 12 noaptea .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu