luni, 31 martie 2014

Capitolul 3.Story.

El ma privea atent si eram incapabili de a mai spune ceva.
- uite ..eu.. ,ma oprit brusc printr-un sarut.
Un val de caldura m-a cuprins ,imi tremurau picioarele..el s-a tras in spate si a inceput sa zambessca ,m-a tras dinou langa el si puteam ss ii simt respiratia.
-copacel ,spune el zambind.
Ridic privirea si il privesc atent ,parea fericit,era calm,linistit, si zambetul lui ar fi putut topi intregul tinut de gheata.
L-am luat de mana si m-am indreptat spre prima banca pe care am zarit-o.
Ne-am asezat si a inceput sa-mi povesteasca ceva ,nu eram atenta.
- Nu cumva ai febra? mi-a spud ingandurat
M-am uitat la el atent neintelegand la ce se refera
-Esti prea calma ,prea linistita ,mi-a zis zambind.
Am inceput sa rad si m-am ghemuit in bratele lui ,precum un pisoi.
Era mai frumos decat imi puteam imagina,am ramas in bratele lui pret de cateva minute admirand luna.
Apoi mi-a spus:
- Lisa,ar trebui sa plecam,este destul de tarziu,maine trebuie sa te trezesti devreme.
Am ridicat spranceana la el si m-am abtinut cu greu sa nu rad .
- Defapt este. 4:35 a.m. si orele incep la 8. Astazi nu maine,i-am zis razand de-a dreptul.
Si-a dat o palma peste frunte ,si a inceput sa rada cu mine.
- Haide..
M-a luat de mana ,si m-a dus psna in fata casei. Am incercat sa ii explic faptul ca era prea tarziu si oricum numai aveam timp pentru a ma odihni,dar intotdeauna reusea sa ma convinga ca are dreptate.
Adevarul era faptul ca nu-mi doream sa plece; mi-a zambit frumos si mi-a sarut obrazul rece,iar eu dat sa intru.
M-a prins de mana spunandu-mi cu vocea destul de stinsa,timp in care eram cu spatele la el.
- Deci Lisa..acum noi..
A inceput sa se balbaie si era de-a dreptul dragut. M-am apropiat de el si l-am sarutat ,apoi am intrat in casa. M-am aruncat in pat si am inceput sa zambesc timp in care urmaream  cu privirea toate desenele si citatele scrise pe tavan.
Eram fericita,simteam ca sunt undeva deasupra norilor,incat nici nu am observat cand intrase tata in camera.
- Decii ..mi-a spus el ridicand spranceana.
Am inceput sa ma balbai si nu stiam ce sa ii spun.
-Haide Lisa,am vazut tot,a zis razand.
-Tata..vezi, apoi m-a intrerupt.
- Era normal Lisa sa se intample.
M-am uitat la el banuitor si el a continuat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu